Avengers Alliance

Gra turowa, której było mi trzeba!


Pierwsze wrażenie po odpaleniu walki jest bardzo pozytywne. Poczułem się jakbym cofnął się 10 lat wstecz i grał w fajną karciankę, i tu już są pierwsze plusy.

System rozgrywki jest w zasadzie bardzie prosty, gracz i komputer na przemian się naparzają lub podleczają, aż któraś strona przegra. Jednak na uwagę zasługują również inne poboczne elementy jak "Team Up" w niektórych walkach lub wezwanie na pomoc np. Thora, poza tym po każdym pojedynku zyskujemy punkty doświadczenia, kasę i różne nietypowe przedmioty, które dodatkowo urozmaicają rozgrywkę.

Pod kątem graficznym nie znajdziesz tu fajerwerków, ale muszę przyznać, że stylistycznie gra jest na prawdę dopieszczona i każdy fan komiksów będzie miał na czym oko zawiesić. Dodatkowym plusem prostej oprawy graficznej jest to, że korzystnie to wpływa na zachowanie gry nawet na słabszych urządzeniach.





Gra jest dosyć rozbudowana i chociaż na początku trzeba sporo pograć, warto się męczyć żeby móc trenować swoich bohaterów i rozwijać ich możliwości. W międzyczasie pojawiają się również nowe bronie oraz inne dodatki.

Marvel Avengers Alliance to gra, która niezwykle bardzo mnie wciągnęła i zapewniła kilka godzin dobrej rozrywki i przyjemnej zabawy. Dużo zróżnicowanych scenerii, bossów i sprzymierzeńców, do tego w miarę prosty system gry i świetne rysunki, takie połączenie już wystarczy na hit, ale moja dodatkowa wisienka na torcie to turowy system rozgrywki, który bardzo lubię.

Oceniam tą grę na 10/10.
Pobierz z Googleplay
Pobierz z Appstore
Pobierz dla Windows Phone

P.S. Trafiłem na tą grę dzięki niezawodnemu AntyApps, dzięki!
P.S. 2 Jeśli szukasz "Allies" to mój PlayID to BestGeekStuff. Zaproś mnie!

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.