Najlepsze Seriale na Jesienne Wieczory Moje Propozycje


Oto moja najbliższa "Ramówka" na długie wieczory :-)




Świeżyny

 

Hunters - Bohaterowie walczą z rasą świetnie zakamuflowanych obcych inwigilujących ludzkość na prawie każdej płaszczyźnie. Akcja rozkręca się stopniowo, ale bardzo intrygująco i zaskakująco, pojawia się bardzo dużo ciekawych zwrotów akcji i nowych informacji, więc z czasem serial naprawdę wciąga.

Van Helsing - ciekawa koncepcja trochę już starej historii, tym razem akcja zamiast w średniowieczu dzieje się w naszych czasach, a dla odmiany głównym bohaterem jest kobieta. Pierwszy odcinek nie powala, jest dużo wprowadzeń i czegoś brakuje, ale potem jest już coraz lepiej. Warto rzucić okiem :-)

Mr Robot - serial o ciemnej stronie nowoczesnego społeczeństwa. Narkotyki, schizofrenia, a z drugiej strony ogromny talent, wielki umysł ścisły, a nawet bohater który wykorzystuje swoje umiejętności w służbie dobra. 
Ciężki, a nawet lekko psychodeliczny klimat, ale bardzo daje do myślenia. Świetnie nakręcony i wielokrotnie nagradzany.

no i moje "all time favourites":



Teoria Wielkiego Podrywu (Big Bang Theory) - Sheldon, Leonard i reszta ekipy. Przygody tej grupki naukowców towarzyszą mi nieustannie od wielu lat, na prawdę. Każdy odcinek praktycznie znam na pamięć, ale i tak mi to się nie nudzi, oglądam go zawsze kiedy coś robię na kompie lub gdy chce się wyluzować. Nie mogę się doczekać co przyniesie najnowszy sezon :-)

Nie z Tego Świata (Supernatural) - dwaj bracia, którzy na codzień zajmują się polowaniem na nadprzyrodzone istoty i ratowaniem świata od zła. Przez kolejne sezony spotykają na swojej drodze dosłownie wszystko, od duchów, wampirów, wilkołaków, demony, po anioły, Lucyfera, a nawet samego Boga. Bardzo dużo urozmaiconej akcji, nakręcone z humorem i pazurem.

Simpsonowie - choć to klasyka animacji, to nadal mam wielką słabość do tej serii. Bardzo lubię te specyficzne poczucie humoru i wykręcone przygody, a kolejne pomysły twórców nie przestają mnie zadziwiać i bawić. 
Jeśli też jesteś fanem Simpsonów to polecam grę Simpsons: Tapped Out, ale muszę Cię ostrzec, to straszliwy pożeracz czasu!


A co Ty oglądasz lub polecasz?


Grafika tytułowa: Designed by Freepik

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.