Olejek CBD Cannabi Gold Opinia Test

Olejek CBD, olej Cannabi Gold, Recenzja, WłaściwościMam długoletnie doświadczenie w dziedzinie dobroczynnych dla mózgu suplementów, więc moją uwagę od razu przykuł moment kiedy w moim otoczeniu pojawił się trend na olejek konopny o magicznych właściwościach. Jeśli coś ma potencjał zwiększenia wydajności umysłowej o choćby kilka procent to po prostu muszę spróbować, choćby z “zawodowej” ciekawości.

O ile przy omega 3, oliwie czy awokado efekt kopa jest mniej lub bardziej, ale odczuwalny to przy CBD nie czuję nic takiego, więc zacząłem się zastanawiać, czy to aby na pewno w ogóle działa?
Otóż działa, tylko niezauważalnie.

Olejek CBD Opinia

Przy kwasach omega 3 czuję jakby wewnętrzny spokój, wyciszenie. Efekt pojawia się zazwyczaj powiedzmy około 1h od spożycia i tutaj spodziewałem się podobnego efektu, niestety byłem w błędzie. Olejek konopny działa inaczej i daje trochę inne efekt.
Ale wyjaśnijmy sobie:
Nie jesteś na haju, nie zamula Cię, nie śmiejesz się histerycznie, nie rozrywa Cię energia i nie chodzisz po ścianach, nie otwierają się przed Tobą wrota do innego wymiaru ani nie doznajesz oświecenia. 

Nic z tych rzeczy.

Czujesz się OK, wiesz że wszystko się poukłada i jakoś to będzie, wszystko będzie ok. Po prostu.

Właściwości, efekty

 CBD daje mi większą pogodę ducha.
Aczkolwiek na efekty musiałem poczekać około 5-7 dni.
Po opiniach znajomych wiem, że na każdego działa trochę inaczej. Nie jestem lekarzem, ale z tego co orientowałem się w temacie przed zakupem, okazuje się że każdy człowiek jest wyposażony w układ kannabinoidalny, który jest zaprojektowany do reagowania na substancje takie jak THC i CBD.
Przypuszczam, że odczuwany efekt dodatkowo zależy od stopnia jak bardzo ktoś o siebie dba, czy ma dobrą dietę, formę itd.

Kluczowe pierwsze wrażenie: "bleeeeee".

Olejek konopny ma bardzo dziwny charakterystyczny smak. Nie jest nieprzyjemny, ale na pewno nie jest też smaczny. Ciężko go również przyrównać do czegoś innego, ma taki kwaśno-gorzki, duszny, jakby zbożowy, słomiany smak. Chociaż w smaku jest dosyć nietypowy to da się do niego z czasem przyzwyczaić.
Osobiście po testach dawkuję sobie jedną kroplę na 1-2 dni, ponieważ mam problem z trawieniem tłuszczy, a w stałej suplementacji mam kapsułki z Omega 3, więc dodatkowa porcja tłuszczu wywołuje lekkie rewolucje żołądkowe, burczenie w brzuchu lub przelewanie się. Zauważyłem to już przy awokado, które ma również bardzo dobre tłuszcze, więc to nie kwestia słabej jakości olejku CBD lecz indywidualnej predyspozycji, a raczej pewnej nietolerancji pokarmowej.
Czy warto? Przede wszystkim warto spróbować. Jedna buteleczka jest dosyć wydajna, a efekty mogą okazać się zbawienne.
Czy polecam? Tak, choćby z ciekawości.

6 komentarzy:

  1. Nie ulega wątpliwości, że jest sporo powodów dla których warto jest te olejki stosować. Jeśli chcielibyście poznać jeszcze kilka z nich, warto jest moim zdaniem zajrzeć do tego artykułu https://naturalniezkonopi.pl/4-powody-dlaczego-konopie-sa-fantastyczne/ . Jest tu na prawdę sporo wartych uwagi informacji na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie wybór olejków jest naprawdę ogromny. Ja stosuję i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, do tego znaleźć można wiele innych produktów z CBD. Większość moich znajomych również jest bardzo zadowolona, prawdopodobnie stąd też eksplozja popularności tego typu produktów na rynku ��

    OdpowiedzUsuń
  4. warto z samej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.