Lampa Lightbox Smukee z Biedronki

 Lampka LightboxOstatnio nabyłem lampkę typu lightbox i chciałbym się z Tobą podzielić opinią na temat tego dekoracyjnego gadżetu.





- artykuł nie jest sponsorowany -


Lightbox Moja Opinia


Zastosowanie lightbox'a jest jakby oczywiste, ale poza motywacyjnymi hasłami służy również za fajną lampkę, która dodaje ciekawego uroku dla wnętrza.

Trafiłem już kiedyś na ten motyw na jakimś serwisie z inspiracjami i nawet zastanawiałem się na nad DIY, ale jak zobaczyłem w gazetce Biedronki za 39,99 to stwierdziłem, że mi się nie opłaca i zwyczajnie nie chce robić tego samemu.

https://www.ceneo.pl/48152990#crid=141300&pid=3507


Felerem jest dla mnie jednak kabel (długości 1,5m), który jakoś tak skrzętnie na tych wszystkich zdjęciach jest schowany lub wykadrowany żeby go nie było widać i było trochę rozczarowanie. Producent nie wymienia jakie jest zasilanie i gdzieś tam po cichu się spodziewałem, że może będą to baterie AA (tzw. paluszki) i obejdzie się bez kabla, ale nie, kabel jest, a w sumie można byłoby zrobić zasilanie z baterii jak wspomniałem.

Kolejnym minusem jaki przychodzi mi na myśl to ograniczenia co do długości haseł, cytatów, które można sobie ułożyć, bo jeszcze jakieś krótkie rzeczy typu "GOOD VIBES ONLY" przejdą, ale złote myśli jak powiedzmy "Człowiek jest sumą nawyków" już nie. Poza długością frazesu w grę wchodzi jeszcze fakt, że w zestawie nie ma polskich liter (ę, ą, ś itd.), do tego mamy ograniczoną liczbę kopii liter (przeważnie większość jest x2, ale "A" jest więcej), co może również wykluczać możliwości składania haseł.

Pomimo tego i tak widzę wiele zastosowań dla tej dekoracji, bo chociażby w okresie świątecznym zamierzam złożyć "Merry Christmas" and "Happy New Year".

Dane ze strony producenta:
zdjęcie producenta
  • Wymiary: 30 x 22 x 6 cm
  • W zestawie 90 szt. liter, cyfr oraz znaków specjalnych do układania w 3 rzędach
  • Modne uzupełnienie każdej aranżacji, z możliwością umieszczania inspirujących haseł
  • Z praktyczną funkcją podświetlania
  • Przewód z funkcjonalnym włącznikiem
  • Doskonale sprawdzi się w kuchni, sypialni lub pokoju dziennym

Info z : http://smukee.pl/produkty/tablica-lightbox/

Tu jeszcze taka ciekawostka o której nie wspomniano na stronie, ale jest już w dokładnej specyfikacji produktu: lampka pobiera tylko 2W (słownie: dwa watty), czyli bardzo mało energii elektrycznej.

Do tego warto również zwrócić uwagę na to, że w tylnej części obudowy mamy otwory umożliwiające zawieszenie lampki na ścianie co daje kolejne ciekawe zastosowania, bo możemy ją zawiesić np. w przedpokoju i napis będzie widoczny od razu od wejścia.


W Biedronce pojawiła się jak zwykle na krótko, ale może jeszcze będzie znowu okazja nabyć ten gadżet. Jeśli spodobała Ci się ta tablica i chcesz ją kupić to w internecie jest tego dużo i w różnych cenach, ale jeśli interesuje Cię zakup w podobnej cenie to polecam tablicę lightbox w JYSK.

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.