40 Pomysłów na Nowoczesne Ozdoby Świąteczne DIY



Przyszedł czas na prezenty, różne ozdoby świąteczne, śnieg za oknem, Kevina Samego w Domu i objadanie się bez ograniczeń.

W tym roku stwierdziłem, że oprócz tych wspomnianych wcześniej tradycji wprowadzę do swojego leniwego życia bożonarodzeniowe DIY. Do tej pory jakoś nigdy nie miałem weny na takie zabawy, bo mam już choinkę i ozdoby, więc po co robić kolejne?
Do tego zawsze mnie męczyło i nużyło zbieranie tego wszystkiego po świętach, bo najpierw trzeba poświęcić cały dzień żeby to zainstalować, a potem kolejny dzień żeby to spakować spowrotem w kartony i zanieść do piwnicy.

Dlatego w tym roku pomyślałem, że nie warto kombinować ze starociami, a zamiast tego trzeba coś zmienić, unowocześnić i przy okazji uprościć sobie życie. Oczywiście choinka nadal zostaje, ale oprócz niej pojawi się odświeżenie świątecznego "arsenału" i tu z pomocą pojawia się internetowe DIY.

Poniżej mini zestawienie inspiracji, które towarzyszyły mi w tej przygodzie:

Ozdoby do pokoju na święta do Wydrukowania i zawieszenia

ozdoby świąteczne diy
foto by Hancymonka

- (11) - Dizajnerskie plakaty świąteczne przykuwające oko oraz stylowe etykietki na prezenty. To wszystko jest do pobrania za darmo i samodzielnego wydrukowania od Hancymonki tutaj. Osobiście zdecydowałem się na "Wesołych", ale uważam, że generalnie całość na prawdę ładnie się prezentuje pod kątem estetyki i stylu.



https://www.thenavagepatch.com/christmas-patent-wall-art-18-free-printables/
- (18) - wydruk to nie tylko szybka w stworzeniu i instalacji (oraz deinstalacji) ozdoba, ale również ciekawy akcent, który dodaje dodatkowego uroku w domu. Jeśli spodobał Ci się ten pomysł to masz 18 ilustracji do pobrania za darmo tutaj , dla mnie najbardziej spodobał się schemat/przekrój zabawkowego Mikołaja :-)

Nowoczesne mini choinki na biurko

papierowe ozdoby, świąteczne DIY
 - (6) - papierowa choinka na biurko od MAVELO to nie tylko nowoczesna ozdoba, ale również wygoda, bo jak wiadomo, prawdziwe drzewko z czasem gubi igły i trzeba sprzątać. Dlatego uważam, że zdecydowanie warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem, wszelkie instrukcje co i jak znajdziesz tutaj, do tego Weronika przygotowała 6 wariantów stylistycznych do wybory, polecam.

Ozdoby świąteczne DIY

- (5) w tym wideo znajdziesz 5 propozycji od chłopaków "5 Sposobów na" świecącą kulkę do ogrodu lub na balkon, wypalane bombki, biurkową choinkę, dekoracje na talerz i świąteczne narty.. mało? sprawdź ich inne filmy w tematyce świąt, a na pewno znajdziesz jeszcze więcej inspiracji i niespotykanych pomysłów!

Mam nadzieję, że zainspirowałem Cię trochę do wybicia się z rutyny :-) daj znać co z tego zestawienia wpadło w oko, co zagościło w Twoim domu, albo co Ty polecasz :-)

1 komentarz:

  1. Hej, co prawda z opóźnieniem, ale dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.